czwartek, czerwiec 20, 2019

Łożyskowanie wałka rozrządu

W przypadku skrzywienia głowicy niezbędne jest przeprowadzenie roztaczanie (osiowanie) łożyskowania wałka rozrządu.

Czytaj więcej: Łożyskowanie wałka rozrządu

Gniazda i zawory

Po zdemontowaniu głowicy warto jest sprawdzić szczelność zaworów oraz stan prowadnic, gniazd, uszczelniaczy, trzonków i grzybków zaworów.

Czytaj więcej: Gniazda i zawory

Spawanie głowicy

Przed przystąpieniem do spawania głowicy należy głowicę umyć oraz wstępnie zweryfikować uszkodzenia mechaniczne (widoczne „gołym” okiem).

Czytaj więcej: Spawanie głowicy

Szlifowanie głowicy

Przy każdej wymianie uszczelki należy przeszlifować płaszczyznę głowicy oraz sprawdzić jej szczelność. Koszt sprawdzenia i szlifowania jest ułamkiem kosztów poniesionych przy demontażu głowicy.

Czytaj więcej: Szlifowanie głowicy

Sprawdzenie korpusu

Przy każdorazowej wymianie uszczelki głowicy należy przeprowadzić badanie szczelności jej korpusu.

Czytaj więcej: Sprawdzenie korpusu